وکیل مواد مخدر در اصفهان

وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر چه کاری انجام می‌دهد؟

مواد مخدر ، امروزه بلای خانمان سوزی است که می‌تواند جنبه‌های مختلف زندگی افراد را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. پرونده‌های مواد مخدر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. افرادی که درگیر پرونده‌های پیچیده‌ی مواد مخدر هستند، هرگز به تنهایی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. پرونده‌های مواد مخدر به اندازه‌ای دارای زوایای مختلف و پیچیده است که تنها دانش نمی‌تواند در این امر مفید فایده باشد. قطعا تجربه نیز باید ضمیمه باشد تا بتوان پیروز از این پرونده‌ها بیرون آمد. اگر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید به خوبی در می‌یابید که تا چه اندازه بهره‌گیری از خدمات وکیل مواد مخدر در اصفهان باتجربه‌ی مواد مخدر می‌تواند در این امر ضروری باشد.

وکیل کیست؟

وکیل دادگستری به فردی گفته می‌شود که تحصیلات آکادمیک خود را در رشته‌ی حقوق به اتمام رسانده باشد و پس از اتمام دوره‌ی تحصیل خود در دانشگاه با گذراندن امتحانات و سپری کردن دوران کارآموزی موفق به اخذ پروانه‌ی وکالت شده باشد.
بسته به رشته‌ی تحصیلی وکیل، او می‌تواند در رشته‌ها و پرونده‌های مختلف از موکلان خود دفاع نماید. این رشته‌ها و زمینه شامل مواردی از قبیل پرونده‌های خانواده، ملکی، طلاق، کیفری، جنایی، مواد مخدر و مواردی از این دست می‌شود. هر کدام از این پرونده‌ها و زمینه‌ها اطلاعات مخصوص به خود را دارند که به طور صریح در قانون ذکر شده و به آن اشاره شده است. برای آشنایی هرچه بیشتر با وکیل پرونده‌های مواد مخد با ما همراه باشید.

مواد مخدر چیست؟

در اصطلاح مواد مخدر ، به هر نوع ماده‌ای گفته می‌شود که می‌تواند از طرق گوناگون مصرف شده باشد و نتیجه‌ی آن تاثیر بر اعصاب و سیستم عصبی و حواس پنجگانه‌ی فرد است.
لفظ مواد مخدر به موادی اشاره دارد که یا به صورت خالص از طبیعت برداشته شده یا از طرق شیمیایی با مواد دیگری ترکیب شده باشد و فرد مصرف کننده در مصرف، به آن وابستگی دارد.
با اطلاع از این‌که این مواد به شدت بر سلامت فرد و به تبع خانواده و جامعه آثار زیان‌باری دارد، استفاده، مصرف، حمل، خرید و فروش آن در اغلب کشورهای جهان جرم محسوب شده و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وکیل مواد مخدر در اصفهان

پرونده‌ی مواد مخدر

در زمینه‌ی پرونده‌ی مواد مخدر، همه‌ی عوامل دخیل در پرونده اعم از سازنده، وارد کننده، فروشنده، پخش کننده و مصرف کننده مجرم شناخته می‌شوند.
پرونده‌ی مواد مخدر بسته به حجم و نوع مواد مخدری که ضمیمه‌ی پرونده است، به دو نوع خرد و کلان تقسیم می‌شود. اما نمی‌توان از میزان حساسیت و زوایای پیچیده‌ی هر دو نوع پرونده غافل شد. به همین دلیل تمامی افرادی که به نوعی به این پرونده‌ها ارتباط پیدا می‌کنند لازم است تا از نظرات یک وکیل خبره اصفهان در این زمینه بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است که به دلیل حساسیت بالای پرونده‌های مواد مخدر، تعداد کل وکلای فعال در این زمینه، در ایران، بسیار کم است. به همین دلیل بهتر است حتما از قبل از انتخاب وکیل به رزومه‌ی وکیل توجه شود.

وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر در اصفهان وکیلی است که از موکل خود در زمینه‌ی پرونده‌های وابسته به مواد مخدر دفاع می‌کنند. برخی از افراد ممکن است ناخواسته وارد سیستم چرخه‌ی مواد مخدر شده باشند، یا در پرونده‌ای گرفتار شده باشند که یک طرف آن به توزیع و یا فروش مواد مخدر وابسته باشد. به‌همین دلیل توصیه می‌شود در این پرونده‌ها موکلان خود به تنهایی اقدام نکنند‌.
وکلای مواد مخدر به سادگی می‌توانند بی‌گناهی موکل خود را در صورت بی‌گناه بودن اثبات کنند. همچنین می‌تواند برای فرد تخفیفاتی را از قاضی پرونده برای موکل خود دریافت کند.
تخفیف مجازات حبس یا مجازات نقدی نیز از کارهایی است که می‌توان از وکیل پرونده‌ی مواد مخدر انتظار داشت.

مزایای بهره‌مندی از وکیل مواد مخدر

تلاش برای تعلیق در آوردن حکم مجازات
تلاش برای تغییر نظر قاضی پرونده در مرحله‌ی تجدید نظر یا فرجام خواهی
تلاش برای جلب نظر دیوان عالی کشور در مرحله‌ی اعاده دادرسی
تلاش برای جلب عفو رهبری

موارد مجازات در پرونده‌ی مواد مخدر

کشت و برداشت شاهدانه و خشخاش به شرطی که ثابت شود برای تولید مواد مخدر باشد.
وارد و صادر کردن انواع مواد مخدر
تهیه‌ی انبار یا مکانی برای انبار کردن مواد مخدر
تهیه‌ی ابزار یا ادوات مربوط به مواد مخدر
فروش، پخش، توزیع یا مصرف مواد مخدر

وکیل در اصفهان

میزان مجازات مجرمان

برای بار اول دستگیری تا ده میلیون جریمه‌ی نقدی
بار دوم دستگیری شامل پنجاه میلیون پول نقد و چند ضربه شلاق
بار سوم تا صد میلیون ریال پول نقد و هفتاد ضربه شلاق و ۲ تا ۳ سال زندان
بار چهارم اعدام

سخن پایانی

به یاد داشته باشید، همیشه یک طرف پرونده‌های مواد مخدر، صنعتگران و پخش کنندگان مواد مخدر هستند. این افراد به راه‌ها و کارهای زیادی متوسل می‌شوند تا از دست قانون فرار کنند و قطعا شما برای آن‌ها از اهمیتی برخوردار نیستید. اگر به تنهایی به جنگ آنان بروید قطعا نمی‌توانید کاری از پیش ببرید.
وکلای مواد مخدر در اصفهان ، همه دانش و تجربه‌ی لازم را در این زمینه دارند تا به شما کمک کنند که بتوانید با استفاده از علم و تجربه‌ی آنان، حق خود را به حدی که در خور آن هستید از طرف دیگر پرونده‌ی خود دریافت کنید.
اما اگر شما خود مجرم هستید و قاضی پرونده، سمت دیگر پرونده‌ی شما ایستاده است، وکیل دادگستری که در این راه اطلاعات کافی دارد می‌تواتد با توسل به شواهد و یا اطلاعات لازم، تخفیفات ویژه‌ای را برای شما رقم بزند و نظر قاضی، دیوان عالی یا حتی عفو رهبری را به سمت شما جلب نماید.
مطمئن باشید هرگز از اخذ وکیل مواد مخدر در اصفهان پشیمان نشده و می‌توانید به کمک آن پرونده‌ای را که قطعا خواهید باخت تا حد زیادی به نفع خو تغییر دهید.

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *